BannerLaatJeUitdagenKort

Muziek maken is super leuk. Ben je ouder dan 7 jaar en heb je zin om muziek te maken bij een leuke vereniging? Word dan lid!

Als je nog geen instrument speelt, dan kunnen we je dat leren. Je mag zelf kiezen welk instrument je wilt bespelen: ventieltrombone, trompet, cornet, bariton of  slagwerk.

Bij ons maak je leuke optredens mee, zowel bij scouting activiteiten als bij andere evenementen. Meestal in de regio Den Haag, maar ook elders in Nederland zoals tijdens de Vierdaagse van Nijmegen. Soms treden we zelfs op in het buitenland. Elk jaar is er een grandioos concours waar alle scoutingbands van Nederland aan deelnemen om tegen elkaar te strijden voor de hoogste eer.

Je krijgt het muziekinstrument, de bladmuziek en eventueel lesmateriaal te leen van de vereniging en ook het uniform wordt voor een groot deel bekostigd door de vereniging. Met de ooievaarspas krijg je korting op de contributie. Zo houden we muziek maken voor iedereen betaalbaar.

Naast muziek maken doen we ook andere activiteiten samen. Om lid te worden hoef je geen lid te zijn van scouting.

Natuurlijk mag je eerst komen kijken hoe gezellig het is en hoe leuk je het vindt om met ons muziek te maken.

De Scouting Drumband Den Haag repeteert elke vrijdagavond van 19:00 uur tot 21:00 uur in de gymzaal van basisschool De Kleine Keizer aan de Beethovenlaan 1 in Den Haag.

Het lidmaatschap van de Scouting Drumband Den Haag kost €12,50 per maand. Dit bedrag moet maandelijks overgemaakt worden naar rekening NL59ABNA0972928413, te name van Scouting Drumband Den Haag.

Wil je meer informatie? Mail of bel dan naar ons secretariaat:
Rick Ek, 0612109096